دلبـــــندم نازنیــــن زهـــــــــرادلبـــــندم نازنیــــن زهـــــــــرا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

نازنين ♥ زهـــــراي ♥ من

تولد سه سالگیت

1393/3/27 7:43
نویسنده : مامان
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

دیشب برات جشن تولد سه سالگیت رو گرفتیم البته دو روز زودتر چشمک

راستش دوشنبه 26 ام که تولدته من و شما کلاس داریم ( کلاس مادر و کودک ) واسه همین وقت نمیشد اون روز رو جشن بگیرم 

یه جشن ساده و مختصر با مادرجون و عمه اینا گرفتیم اون روز دوشنبه هم کیک می گیریم و یه جشن تو کلاس با دوستات می گیریم بعدشم می ریم خونه عزیز جون و بقیه جشن تولد هم اونجاست زیبا سه تا تولد واسه سه سالگیت 

بیچاره مامان که سه بار کیک می خره زبان ورشکست شدم

اینم دوتا عکس از جشن دیشب ..بقیه عکس ها خونوادگی بود این دو تا تکی بود که برات گذاشتم مامانی 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

پریسا
28 خرداد 93 2:20
تولدت مبارک عروسک انشاالله تولد 120 سالگیت دختر خانوم
مامان رایبد کوچولو
31 خرداد 93 13:01
تولدت مبارک زهرا جون ..ایشالا همیشه سالم و خوش کنار مامان و بابات باشی گلم
عزيز جون
2 تیر 93 10:02
زهراي عزيزم سلام : تولدت مبارك عزيز دلم ، اميدوارم 120 سال در پناه ايزد منان صحيح و سالم همراه خانواده ات به خوبي و خوشي زندگي كني . و من و پدر جون را هم فراموش نكني عزيزم ،‌چون عشق تو براي هميشه در قلب ما باقي خواهد ماند .
SujinSujin
5 تیر 99 11:18
تولدت مبارک