دلبـــــندم نازنیــــن زهـــــــــرادلبـــــندم نازنیــــن زهـــــــــرا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

نازنين ♥ زهـــــراي ♥ من

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

1393/4/25 8:22
نویسنده : مامان
786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

دخترگلم خوبی؟ راستش این روزها اینقدر غمگینم که نگو

هر روز  شکمت رو می گیری و می گی مامان درد می کنه

واقعا نمی دونم مشکلت چیه از وقتی یادمه از همون تولدت مشکل معده داشتی رفلاکس شدید غمگین از همون وقت هم می بردمت پیش فوق تخصص معده اطفال، منتهی هنوزم شکم دردت خوب نشده مامان

همه جور آزمایش و سونوگرافی انجام دادیم اما واقعا معلوم نیست که مشکل کجاست

دکتر می خواد آندوسکوپیت کنه غمگین می دونم کلی گریه می کنی ولی لازمه مامانی  آخه باید فهمید این دردا از کجاست

خدایا به حق این شبهای عزیز که پیش رو هست به حق صاحب این ماه به حق امیرالمومنین همه مریض ها رو شفا بده  زهرای منو هم شفا بده به حق صاحب نامش حضرت زهرا این درد رو از جونش بردار

التماس دعا غمناک یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

 

خب یه چندتا عکس از تولدت جا مونده بود که می زارمشون عزیزم

اینا عکس های شما و دوستات تو کلاسای مادر و کودک

 

 

 

اینم عکس های مشهد که تو ماه رمضون امسال رفتیم اونجا هم همش می گفتی شکمم درد می کنه غمناک خیلی برات دعا کردم خیلیییی

حتی تولد امام حسن مجتبی (ع) اونجا بودیم چقدر آقا رو به مادرش قسم دادم نذر کردم شفا پیدا کنی

از ته دلم امیدوارم!!  امام حسن کریم اهل بیت !! دست رد به سینه ما نمی زنه انشالله 

 

این  مال همون صبح جمعست که داشتیم آماده می شدیم بریم فرودگاه

 

 

 

این عکس هم خودت انتخاب کردی یعنی رفتی واستادی گفتی مامان عکس بگیر واسه من و بابایی خیلی جالب بود اولین بار بود گلم خودش خواست عکس بگیره

 

اینم چند تا عکس از داخل صحن امام رضا

 

 

 

 

اینم مال بازار بعثت که رفته بودیم طرقبه

 

اینم  چالیدره است 

 

اینم چندتا عکس از باغ وحش مشهد  قفس شیر ها

 

 

اینم به قول شما مادر شنگول منگول 

 

خیلی از حیوونا خواب بودن که نشد باهاشون عکس بگیری یه چندتایی هم فیلم ازت گرفتم که بزرگ شدی خودت می بینی و یاد مامان بابا میوفتی

 

خب این عکس ها هم مال همون باغ وحشه شما خیلی خوشت اومده بود بوس رو صورت ماهت عکس گل و پروانه کشیدن

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکس های کوه سنگی که بعد باغ وحش رفتیم

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

عزيز جون
26 تیر 93 11:47
زهراي عزيزم ديشب شب احياء بود و شما براي افطار پيش ما بودين . بعد هم براي انجام مراسم احياء به مهديه رفتين ولي من چون نتونسته بودم جزء 18 قران را بخوانم تصميم گرفتم كه در منزل هم ختم قرآن عقب افتاده ام را بخوانم و هم مراسم احياء را انجام بدهم . عزيزم با توجه به مشگل معده ات برات خيلي خيلي دعا كرم اميدوام خداوند به حق آقا اميرالمومنين علي (ع) همه دعا هايم را مورد اجابت قرار دهد و دختر عزيزم ديگه تا آخر عمرش صحيح و سالم باشه و هرگز ديگه راجع به شكم درد صحبت نكنه
مامان
پاسخ
سلام عزیز جون زهرا ظاعات و عبادات شما قبول انشالله با دعای خیر شما حال زهرای ما هم خوب میشه خدا حاجات شما رو روا کنه
عمه زهرا
26 تیر 93 16:19
زیارت قبول خانومی! ان شاءالله زود خوب میشی.
مامان
پاسخ
سلام عمه زهرا انشالله با دعای خیر شما انشالله دختر گل شما هم به سلامتی و خوشی به دنیا بیاد
زهرا
5 مرداد 93 0:58
عزیزم امیدوارم زهرای عزیزمون هر چه سریعتر شفا بگیره حتما براش دعا میکنم راستی زیارت هم قبول خوشحال میشم به منم سر بزنید اگه دوست داشتی لینکم کن
خاله سارا
22 مرداد 93 10:26
الهی قربون اون شیرین زبونی هات برم چقدر ناز شدی عزیز خاله
پریسا پ
6 شهریور 93 14:43
دختر خوشگل و شیرین زبونم روزت میارک