دلبـــــندم نازنیــــن زهـــــــــرادلبـــــندم نازنیــــن زهـــــــــرا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

نازنين ♥ زهـــــراي ♥ من

دوباره سلاااااام

1393/10/27 16:43
نویسنده : مامان
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان بوس

الهی که مامان فدات بشه شیرین عسل من محبت

این روزا اینقده خانوم و با محبتی که نگوووو دل مامان و بابا برات ضعف می ره زبان شیرین زبون من داره بزرگ میشه

یه حرفای بزرگونه ای می زنی که همه تعجب می کنند

اینقد خوشم میاد وقتی کار اشتباهی می کنی می گی مامان متافسم خندونک به جای متاسفم!!

تازه جدیدا بابایی شاه شده منم ملکه زیبا خندونک میری میای میگی ملکه منزبان

شمام شاهزاده خانوم خونه مابوسمحبت

همش میای من و بابایی رو می بوسی میگی شما دل منین خجالت منظورت قلب..  زبان

مدام بهم میگی اگه تو نباشی مامان ، دنیا نیست ، زندگی نیست من نیستم بغل

عاشقققققق این حرف زدنای خوشگلت مامان جون محبت

خب حالا چندتا از عکساتو آپ می کنم از دخمل یکی یه دونه ی نااااز خوشگلمبوس

 

خب این عکس مال آبان ماهه یه عصر جمعه سه تایی رفته بودیم لاهیجان

 

این عکس مربوط به یه اتفاق بد

شما روی شیشه میز عسلی نشستی و عزیزدلم شیشه میز شکست و پشت پاهات رو پاره کردغمگین خاله منصوره بخیه زد و خلاصه ختم به خیر شد.

منم دو روز مرخصی گرفتم و موندم پیشت نمی زاشتم راه بری تا زخمت خوب بشه ... اینجام داری کارتون میبینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینام چندتا عکس از خوشگل خانوم مامان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم مال چندوقت پیشه که دوتایی رفتیم پارک کنار خونمون چشمک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم خودت انتخاب کردی اینجوری عکس بگیری

هرچی گفتم زیرپیراهنت رو درست کنم گفتی نه اون دامن زبان

واسه یادگاری قشنگه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم دختر گلم با تبلت صورتیشششش که خاله منصوره مهربونش واسه عیدی براش خرید منتهی دلش کوچولو بود و زودتر بهت دادمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب اینم لباس مورد علاقت با سلیقه خودت جشنمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من عاشق این عکستم عسل بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب نفسم ایشالله به زودی عکس های جدید و قشنگت رو میزارم

بزار عکسای عروسی خاله سارا حاضر بشه چشمکبوس

 

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
27 دی 93 17:39
دختر نازی دارید خدا حفظش کنه
❤❤مامان و بابای فندق❤❤
27 دی 93 18:04
خدا حفظش کنه
مامان و باباییمامان و بابایی
26 خرداد 97 12:48
تولدت مبارک.............. لطفا مارو دنبال کنید........ helma-sadat.ir
SujinSujin
29 خرداد 99 15:03
چه دختر نازی