دلبـــــندم نازنیــــن زهـــــــــرادلبـــــندم نازنیــــن زهـــــــــرا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

نازنين ♥ زهـــــراي ♥ من

گوشــــــــــــــــــواره

1393/2/2 9:46
نویسنده : مامان
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

می خوام خاطره دیروز رو برات تعریف کنم زبان ماجرای زهرا و گوشواره ها

از اولش بگم که شما خیلی وقته کلید کردی من گوشواره می خوام قلب منم گوشواره های خودتو که مادر جون و عزیز جون برات گرفتن نشونت دادم  و گفتم هر وقت گوشت رو سوراخ کردی می تونی اینا رو استفاده کنی.

اما همش این کار و به تعویق می انداختیم .لبخند

 راستش خودمم می ترسیدم آخه طاقت گریه ها و اشک هات رو نداشتنم...نگران 

ولی شما تا تو گوش یه نفر ( یه دختر بچه  یا یه شخصیت تو کارتون یا فیلم ) رو می دیدی بهونه گیریت شروع می شد که منم گوشوار وی خوام و خاله واسه  آروم کردنت گوشواره چسبی برات گرفت که چندروز با اونا سرگرم بودی.

اما بالاخره دیروز تصمیم گرفتیم بریم مطب و گوشت رو سوراخ کنیم... اینم بگم خاله منصوره قبول نکرد این کارو انجام بده و گفت ممکنه شما باهاش بد شی و خاطره بد برات بمونه ( همه جیغ جیغو خانوم منو شناختن زبان) به همین دلیل یکی از همکاراش رو معرفی کرد و گفت اون آقای دکتر کارش خوبه.

 

خلاصه رفتیم مطب ، شمام مشتاق و سرحال و خوشحال که آخجووون گوشواررر نیشخند

 

ولی وقتی نشستی و آقای دکتر با پنبه الکل گوشت رو تمیز کرد قیافت یه ذره تعییر کرد اینجوری ( ناراحت) وقتی با خودکار جای سوراخارو مشخص کرد قیافت یکم دیگه تغییر کرد اینجوری شد ( نگران) اما وقتی دستگاه و برداشت و آماده کرد اومد طرفت گریه بعله دیگه همینجوری شدی گریه کردی.

 

آقای  دکترم مهربونفرشته گفت من می تونم به زور انجامش بدم اما حیفه گناه داره گوشوار واسه زیباییه آمپول نیست که واسه درمانش  باشه بزارین یه وقت که دوست داره و لذت ببره قلب 

 

خلاصه من و بابایی هم که دل رحممممم نیشخند البته اینم اضافه کنم که اصلا تحمل گریه های شما رو هم نداریم زبان. قبول کردیم و حق رو به دکتر دادیم...

 

 خلاصه پروژه ناتمام ماند و موکول شد به سالها بعد...

 

شمام می گفتی مامان من کوچولو ام بزرگ شدم گوشمو سوراخ می کنم خیال باطل ای شیطون سر کار گذاشتی ما رو رفت . چشمک

پسندها (3)

نظرات (3)

حامده(مامان امیرمحمد)
2 اردیبهشت 93 16:28
سلام خانمی ما دخترهامون راخیلی بشه 3ماه که داشته باشن میگیم بزرگن من دخترم را2ماه که داشت سوراخ کرد گوشش رادکتر
حامده(مامان امیرمحمد)
2 اردیبهشت 93 16:29
ممنون که به ماسرزدید اما گوشش راسوراخ کنید هرچه کوچیک باشه لاله گوش نرم ترهست اصلا اذیتی نداره
پریسا
23 اردیبهشت 93 8:23
به نظر منم کار خوبی کردین یا باید وقتی خیلی کوچولوئه این کارو کرد یا وقتی بزرگ شد تو این سن سخته